Vragen? Bel 085-0026031

Je wilt dat het goed gaat

Als ondernemer of directeur ben je veel met je bedrijf bezig. Je wilt het beste voor je klanten en je probeert dit zo goed mogelijk over te brengen op je medewerkers. Het kan een uitdaging zijn om de kwaliteit die jij voor ogen hebt met je medewerkers te realiseren. Helemaal wanneer jij hen daarbij minder kunt of wilt ondersteunen, om wat voor reden dan ook. De vragen waarvoor ondernemers bij mij komen, gaan vaak over ontwikkelen en zelfstandiger maken van hun medewerkers.

Dit zijn vragen die mijn klanten hebben

  • Hoe kan ik mijn verwachtingen beter overbrengen op mijn medewerkers?
  • Haal ik voldoende uit mijn medewerkers, vraag ik niet te veel of vraag ik juist te weinig?
  • Hoe beoordeel ik mijn medewerkers, doe ik dat wel objectief genoeg?
  • Hoe trek ik de juiste medewerkers aan?
  • Hoe kan ik mijn medewerkers beter samen laten werken?
  • Hoe kan ik mijn medewerkers zelfstandiger maken en meer verantwoordelijkheid geven?
  • Hoe zorg ik dat iedereen de juiste dingen doet?

Uitdagingen voor de ondernemer

Vind jij het soms ook lastig om maat te houden, los te laten en aandacht te geven aan je eigen behoeftes? Vaak hebben mijn klanten de volgende persoonlijke vragen:

  • Hoe zorg ik voor meer werk/privé balans?
  • Hoe kan ik meer doen waar ik blij van word?
  • Hoe zorg ik ervoor dat anderen mij begrijpen?
  • Hoe bouw ik een bedrijf op dat toekomstbestendig is?
  • En hoe kan ik mijn bedrijf in de toekomst gezond achterlaten? 

Mijn klanten zijn, in mijn ogen, succesvolle, ambitieuze en dienstverlenende (MKB) ondernemers die heel normaal en sociaal gebleven zijn. Ze hebben hun ziel en zaligheid gegeven om te komen waar ze nu zijn. Ze hebben hart voor hun medewerkers en klanten én ze zijn bereid om naar zichzelf te kijken en te verbeteren wat beter kan. Ze willen vooruit en dagen anderen uit het beste uit zichzelf te halen. 

Ik ben als mens gegroeid. Het heeft me veel opgeleverd. Het is mij duidelijk geworden waar de belemmeringen zaten, bij mezelf en bij de medewerkers, wat de vooruitgang tegenhield.

Kennismaken?

Herken jij je in enkele vragen van de ondernemers die ik geholpen heb? Dan lijkt het me leuk om je te ontmoeten en van gedachten te wisselen. Neem geheel vrijblijvend contact op.

Wil je eerst lezen hoe mijn klanten mijn aanpak hebben ervaren? Lees dan wat verhalen van klanten.

Je kunt je ook aanmelden voor het ontwikkelfundament traject. We gaan dan in enkele sessies werken aan inzicht om de prestaties van jezelf en jouw medewerkers te verbeteren aan de hand van het performance model. Meer weten?

Contact